.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

WITH EVERY GOODBYE YOU LEARN

hejhej på morgonkvisten tänkte strunta i första lektionen så vaknade när den börja och så smsa maja att den var inställd så himla bra!!! nu ska jag dricka te och äta ägg och idag måste jag plugga kukmycket så det ser jag fram emot not hejhej

Me and my te and my egg

Postat av: Anonym

Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg min is prinsessan som äter ägg! Kom bort till mig, så ska vi kolla på Håkan, äta ägg och ta det Chill. Vi ses !

2013-01-30 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!