.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

WE ACCEPT THE LOVE WE THINK WE DESERVE

1. Var är din mobiltelefon? precis bredvid mig
2. Var är din andra hälft? Jag har ingen. jag är min egen.
3. Ditt hår? långt brunt slitet fult och jätteojämnt
4. Ditt humör? mår bra är hungrig
5. Din dagsplan? det är söndag och jag ska bara äta massa gott titta film och duscha och göra ingenting
6. Det bästa du vet? mat fredagar sova när man hittar en bra låt dansa känna igen sig i något filmer vänner spela spel sommar pengar lov sovmorgon kläder åka bil när det är mörkt ute se fram emot nåt förändring serier
7. Din dröm i natt? hade typ fem olika drömmar inatt och kommer bara ihåg delar av dom haha lånade ut tamponger till ngn okänd kvinna?? sen har jag börjat drömma att ngn våldtar mig. så jävla vidrigt och iaf en skulle göra det så kom madde och skulle hjälpa mig så börjar han jaga oss med kniv typ. åkte runt i en bil också och bodde i den med massa andra
8. Ditt livsmål? vara glad vara nöjd med mig själv göra massa saker som får mig att må bra. utbilda mig och jobba med nåt som jag tycker är jättejättejättekul. resa massa och göra helt cRaZyyyyy saker haha
9. Rummet du är i? vardagsrummet
10. Din hobby? har ingen gillar att typ inreda och pyssla men är så jävla lat lol gillar att skriva. <3tumblr<3 är min hobby!!!!
11. Din skräck? har jättemånga saker jag är rädd ska hända. just nu är det ju typ att jag kommer hata gymnasiet jag går på eller inte orka med och sen leva på gatan alt. bo hemma föralltid:)
12. Var vill du vara om sex år? då är jag 22 år och kanske jobba eller plugga utomlands hade vart nice
13. Var var du igår kväll? hos kim och amanda med madde victor robin och några flera. var en asbra kväll
14. Vad är du inte? JAG VET INTE gud kmr inte på nåt svar??????? är inte dum i huvudet
15. En sak du önskar dig? att gymnasiet blir fucking asbra att mina betyg höjs att jag får sommarjobb oj d var flera saker menmen
16. Var växte du upp? i orten jaaao
17. Det senaste du gjorde? tittade film
18. Dina kläder? ASTRÅKIGA vill byta ut hela min garderob mot skjortor med fina kragar och sammetstights och creepers mm
19. Din tv? har ingen egen vi har en i vardagsrummet
20. Ditt/dina husdjur? en katt
21. Din dator? ligger och samlar damm använder bara ipaden
22. Din bästa ägodel? det här är jättesvårt alla mina foton bilder jag har skrivit ut kanske. alla saker i min minneslåda. mitt silverarmband
23. Saknar någon? min pappa
24. Din bil? jättesnygg
25. Något du inte har på dig? jeanskjol och typ utsvängda byxor gillar jag inte
26. Favoritaffär? handlar nog mest från hm men monki gillar jag bäst
27. Din sommar? var rätt rastlös kmr ihåg att jag tyckte det var spännande att hämta tvätten för då gjorde jag iaf nåt??? haha när alla slutat sommarjobba blev den bättre!!! hade kul och hade det jättebra hos pappa ngn vecka också
28. Älskar någon?
Älskar många
29. Favoritfärg? svart grön och lila tror jag
30. När skrattade du senast? skrattade lite åt filmen jag såg nyss
31. När grät du senast? en kvart sen tror jag. grät ihjäl mig när jag kolla the perks of being a wallflower. den var inte ens så sorglig men den va väldigt fin

första inlägget 2013 en jävla lista och inga bilder woho


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!