.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

IF LOVE'S ELASTIC THEN WERE WE BORN TO TEST IT REACH

skolan idag gick jättesnabbt, älskar måndagar. Hade svenska och där skrev jag färdigt min inlämning sen hade vi syslöjd där jag maja och mandapanda nästan bara spelade guizkampen ägde dom eftersom jag är så bra!!!!! sen hade vi engelska där vi kollade film, idrott där vi gick igenom en praouppgift och sista lektionen inställd 👌efter skolan gick vi hem till amanda där vi åt och spelade och bakade kakor och hade det jättebra. tkr om mina flickor så mkt ska skriva fysik nu h d gott. Glenn

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!