.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

YOU'LL NEVER LOVE YOURSELF HALF AS MUCH AS I LOVE YOU

hejhejhej har haft sån bra helg!!!!! Fredagen var jag ju på ikea åt donken träffa maja hade myskväll med min kära mammas-kompis som jag känt ett tag och som brukar göda mig med massor gott!! sen kl 10 typ åkte jag med ämända plus kim till majas kompis och där var även lite annat folk, kom hem runt ett/två. På lördagen passade jag hundar och sen gick jag hem och duschade och fixade mig och så hämtade amandakim mig åkte hem till amanda dom käkade och sen åkte vi till madde och hade en asgrym kväll med maja amanda kim robin och madde. körde massa spel skrämde varandra käkade massa chips skrattade osv asbra var det. Idaaaaag vakna jag vid tolv tittade på tv och sen åkte jag med till stallet och pysslade och red hela dagen innan vi åkte hem och käkade en pizza framför CSI wooooooo nu ligger jag i sängen och ska sova snart för school starts tomorrow. Har ingen dator och kan ej lägga ut bilder från ipaden så kan ej visa bilder så blir typ alltid ngn bild från tumblr kuuuuuul

 


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!