.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

SHE ACTS LIKE SUMMER AND WALKS LIKE RAIN

skolan idag gick riktigt fort och så blev det heeeelg wohoho. följde med manda hem efter skolan och åt rostade mackor med ost och marmelad plus oboy dör så himla gott!!! sen kom kim hem så körde dom hem mig så jag tog ett bad och fixade mig innan maja kom och hämtade mig så vi åkte till mandapanda och senare så kom även madde och vi har haft en riktig braaaa kväll!! ligger nu i sängen så trött ska sova 24 h i sträck nu


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!