.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

I FELL IN LOVE WITH THE LITTLE THINGS LIKE THE WAY YOU THINK AND THE WAY YOU BREATH

igår gjorde jag ingenting hela dagen och sen på kvällen mötte jag upp maja och vi gick till ica och gick promenader i mörkret och det var bäzt. idag vaknade jag för inte alls så längesen och ska städa mitt rum och det har jag inte gjort på ett halvår typ hahahaha aja hade inte gjort det nu heller men måste för ska ju ut med gamla sängen och in med en ny i morgon!! tänkte även göra hemkunskap men tittade på den monsteruppgiften igår och helt seriöst hahahaha ha ha kill me. senare ska jag iväg på tvmyyyys

 

 

har börjat kolla på säsong 8 nu på oth och det är näst sista säsongen!!!!!!! gråter på riktigt!!!!!! känns som det var igår Harley och Nathan kysstes för första gången (bilden) men det var för 7 säsonger sen :'(


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!