.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

I DON'T NEED TO BE SAVED

i förrgår åkte jag och maja till göteborg, åt på Mcdonalds tittade i affärer och var på mikael elias öppet hus! sen sprang vi till bussen och jag ramlade haha och det tog typ en kvart för maja att sluta skratta och så missade vi såklart bussen pga den avgick inte där den bruka så maja bjöd på glass hehe sen när vi är på bussen så är den sönder så vi stannar flera gånger och så var det någon galning på bussen också som skrek och hotade chauffören, var svinrädd. efter mer än 2 h var jag hemma iallafall haha, igår hände typ inget alls på hela dagen och nu är jag hemma och tänkte titta breaking dawn part 1 nu eftersom jag ska se tvåan på bio i morgon med maja ska bli riktigt kul!!!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!