.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

HAPPY PEOPLE NEVER FANTASIZE

haft sån bra dag. skolan gick som vanligt fort och efteråt gick jag amanda och madde hem till mig för att kolla min nya säng (!!!!!!!äntligen!!!!!!!!) sen så gick vi och hämtade ut min klänning som hade kommit på posten. jättenöjd med den så det var skönt, var hos amanda en stund tills jag började gå hemåt och ringde då maja för att ha ngn att prata med på vägen och slutar med att hon och hennes mamma tvångsbjuder mig på mat!!!!!!! gosingar. så åt jättegod mat och kom sen hem och packade fort så kom pappa och hämtade mig så åkte vi till torp handlade massa mat och nu är jag hos pappa och vi ska väl kolla ngn film sen vill jag sova är jättetrött
asså finns ingen gosigare katt!!!!! den hoppar upp i knät och lägger tassarna runt halsen på en hahahaha


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!