.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

DET VAR MITT EGET FEL VAD SOM ÄN HÄNDE MED MITT HJÄRTA FÖR JAG HAR ALLTID VETAT ATT DU INTE SKULLE STANNA

vi skulle egentligen till ett gymnasium idag med klassen men när jag maja och amanda skulle gå på bussen som var överfull så sa vi "ska vi inte gå hem till amanda istället" så då vände vi oss om och sprang hahahahahaha sen började vi gå mot amanda och sen spenderade vi några timmar i amandas kök med film och mackor och sims. Sen vid tolv gick vi till skolan och lyssnade på en föreläsning och sedan två lektioner som gick snabbt!! kom hem och skrev recept till maddelito och åt ostsoppa och kollade gammalt oth avsnitt som gick på tvn, imorgon äre fredag mmmmmmmmmmmmmmm
 

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!