.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

JAG LÄNGTAR ALLTID HÄRIFRÅN MEN ALDRIG HEM

haft sån bradålig dag idag. stannade hemma pga av den värsta mensvärken, värken överhuvudtaget, jag någonsin känt spydde svettades skrek rakt ut av smärta (?) fick ringa vårdcentralen kändes som om jag skulle svimma. blev bättre efter 3 Ipren och 2 Alvedon så får väl hoppas att jag inte dör av en överdos lol. min kära bror fyller ~*18*~ idag också aww krogen dricka lagligt MYNDIG osv graaaattttttiiiiiissssss!!!! så ätit massa gott och grattat så ska han få present av mig senare då jag inte har några pengar alls hahaha ha ha kul. har legat och kollat på musikhjälpen hela dagen ÄLSKAR DET SÅ MYCKET så himla mysigt och bra och kodjo jason och gina<33333 vill bara hänga med dom i glasburen för alltid. nu känner jag mensvärken komma krypande så ska svepa en alvedon eller nåt hejhej




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!