.

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

JUST BECUASE I'M USED TO IT DON'T MEAN IT DOESN'T HURT ANYMORE

asså vilken pissig dag va. vaknade och bara orkar inte, sov en timme till, pallrade mig iväg till skolan bara för att se att lektionen va inställd = hade kunnat sova en timme till. visst skolan var rätt okej, sen kom jag hem till mitt stökiga rum och pallar inte städa det, jag vet att jag måste plugga men jag orkar inte, jag måste bädda rent i sängen men orkar inte. lyssnade på min favorit låt och nu menar jag verkligen favoriten, vet inte hur många minnen jag har till den och den betyder så sjukt mycket för mig. har gråtit en skvätt, nej jag kan inte ens gråta längre, jag får bara tårar i ögonen och hur längesen var det jag grät nu? blir bara tom och blank och ful och värdelös och hej jag är världens töntigaste men allting suger. hejdå


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!